Consider ca un astfel de targ te ajuta in primul rand ca si imagine. Te ajuta sa-ti maresti cercul de clienti, sa cunosti oameni noi, sa cunosti piata si sa cresti in ochii pietei. Modul cum te prezinti la un astfel de targ, corelat cu numarul de vizitatori, ajuta in final la cresterea imaginii firmei. Pe noi ne-a ajutat sa fim cunoscuti pe piata, in primul rand. Ne-a ajutat sa crestem pe piata, in ochii clientilor, dar si in ochii furnizorilor.

Andreea Agili, director Euro Top Grafix

Eurofit este la a saptea prezenta la expozitia de packaging si venim in intampinarea clientilor cu o serie de produse dedicate domeniului logistic si spatiilor comerciale. Participarea la expozitie este un succes pentru noi, deoarece clientii nostri ne viziteaza, intra in contact cu produsele pe care le avem, unele dintre ele fiindu-le cunoscute deja (probabil le au instalate in depozitele lor), dar de fiecare data descopera lucruri noi in standul nostru, astfel incat devine o posibilitate de a le achizitiona in timp daca se dovedesc a fi necesare pentru ei.”

Mihai Moisan, sales manager Eurofit

Au fost mai multe motive pentru care am decis sa participam anul acesta ca si expozanti la Pack Show. In primul rand, industria food&drink, dar si packaging, s-a dezvoltat puternic in ultimul timp pe piata locala, este o industrie puternic concurentiala, iar noi reusim sa furnizam solutii, sa furnizam produse pentru a eficientiza productiile clientilor nostri. Suntem siguri ca avem ceea ce trebuie pentru ca un client sa aiba succes in acest domeniu.”

Catalin Balasa, director vanzari FESTO

Am considerat ca prezenta noastra la Pack Show ne poate consolida pozitia pe piata, si am atins pe deplin acest obiectiv in timpul celor patru zile de eveniment.

Ciprian Paduraru, director vanzari DS Smith Plastics

Este un concept nou pentru Romania, avand in vedere expozitiile organizate pana acum. Comparativ cu expozitiile anterioare organizate de industrie (produse alimentare, farmaceutice samd.), la Pack Show am avut vizitatori specializati, iar acesta a fost un mare plus pentru noi.”

Mihai Ciobanu, director general ULMA Packaging Srl