De ce sa fii expozant la Pack Show 2019

Intr-o lume in care industriile se reinventeaza, facand loc tehnologiilor personalizate pe comportamentul consumatorilor, industria de packaging urmeaza trendul global. Dupa succesul inregistrat la ultimele doua editii, expozitia dedicata industriei de packaging din Europa de Sud-Est trece la nivelul urmator printr-un proces de rebranding partial. Schimbam ambalajul, dar pastram identitatea. Astfel, Pack Show continua traditia ultimilor ani si aduce sub acelasi acoperis intregul lant de distributie a produselor de ambalare, intr-un nou concept: “smart packaging”.

In plus, iti oferim inca 5 motive sa fii expozant:

1. Ai audienta targetata, formata din specialisti din industria alimentelor si a bauturilor, industria farmaceutica, cosmetica, non-food. La editia anterioara, cei mai multi vizitatori au fost din industria de food (26,24%), urmati de cei din domeniul productiei de ambalaje (22,20%) si retail/FMCG (11,81%).

Expozitia de packaging pentru Europa de Sud-Est (2018)

2. Beneficiezi de promovare personalizata (promovarea companiei, a brandurilor reprezentate, produselor si serviciilor oferite) si expunere media.
3. Obtii feedback imediat din partea clientilor.
4. Analizezi concurenta si afli care sunt inovatiile in materie de ambalaje si solutii de inscriptionare la nivel de regiune.
5. Ai spatiu de expunere in Pavilionul A (central) din Romexpo Bucuresti.